Saltenposten A/S

Fullklaff med skianlegg

Synspunkt

Fullklaff med skianlegg

Publisert: - Oppdatert: 12.01.2013 kl 08:53

I helgen er det KM på ski, og det arrangementet følger vedtatt opplegg. Men når forholdene ligger til rette, bør det være mulig å få til flere skirenn...

Å vokse fra hverandre

Synspunkt

Å vokse fra hverandre

Publisert:

Det har tatt meg lang tid å innse at jeg har mistet en av mine beste venner. Jeg har ikke villet gi opp.

En helt spesiell mann

Synspunkt

En helt spesiell mann

Publisert:

Anders Jacobsen er et forbilde for oss alle.

Gjør det selv i år

Synspunkt:

Gjør det selv i år

Publisert: - Oppdatert: 05.01.2013 kl 23:05

Den personlige og hjemmelagde stilen er en motreaksjon til en kald verden styrt av kapitalisme.

Kanskje tidenes beste

Synspunkt

Kanskje tidenes beste

Publisert:

Jeg kan ikke være annet enn strålende fornøyd med året som har passert.

Ta vare på dagene

Synspunkt

Ta vare på dagene

Publisert:

Så tok dommedagsprofetene feil.

Verdifull kompetanse

Synspunkt

Verdifull kompetanse

Publisert:

På Siso Vekst AS har de en luksussituasjon.

Fortsett med åpenhet

Synspunkt

Fortsett med åpenhet

Publisert:

Åpenhet i skattelistene reduserer skattejuks blant næringsdrivende.

Hva med litt yngreomsorg?

Synspunkt

Hva med litt yngreomsorg?

Publisert: - Oppdatert: 13.12.2012 kl 13:35

Å bygge allaktivitetshus på Fauske bør prioriteres.

Jul med dobbeltmoral

Synspunkt:

Jul med dobbeltmoral

Publisert: - Oppdatert: 08.12.2012 kl 20:53

Vi er midt i den «hardaste ria» for å få alle julegavene i hus.

Synspunkt

På jobb med diagnose

Publisert:

Jeg glemmer av og til at jeg er så heldig som har funnet meg til rette på jobb på ulike steder, i ulike yrker og på forskjellige arbeidsplasser. Ikke ...

Når er man voksen?

Synspunkt

Når er man voksen?

Publisert: - Oppdatert: 04.12.2012 kl 11:08

Ja, når blir man egentlig voksen?

Et eneste stor gjesp

Synspunkt

Et eneste stor gjesp

Publisert:

November, desember og januar er for meg et eviglangt gjesp.

To lokomotiver

Synspunkt:

To lokomotiver

Publisert: - Oppdatert: 27.11.2012 kl 08:39

Det lokale næringslivet bør satse mer på å bli leverandør til Nexans og Elkem Salten.

En viktig arena

Synspunkt

En viktig arena

Publisert: - Oppdatert: 26.11.2012 kl 15:46

Tirsdag og onsdag denne uka har tiendeklassingene fra hele Indre Salten fått gjort seg kjent med studietilbudet i de videregående skolene i distriktet.

Ta vare på historien

Synspunkt

Ta vare på historien

Publisert:

Tenk så heldige vi er som har ildsjeler i nærmiljøet som brenner for lokalhistorien!

Kvalmende fakta

Synspunkt

Kvalmende fakta

Publisert:

Jeg tror jeg har spist min siste hamburger.

Lever opp til godt rykte

Synspunkt:

Lever opp til godt rykte

Publisert: - Oppdatert: 11.11.2012 kl 10:20

Blåfrost er en høyst oppegående tiåring.

Jeg trives på Fauske

Synspunkt

Jeg trives på Fauske

Publisert:

Jeg stolt av å bo på Fauske, og jeg trives her.

Fem fantastiske år

Synspunkt

Fem fantastiske år

Publisert: - Oppdatert: 06.11.2012 kl 18:29

Takk for at dere gir meg jobben jeg elsker.

En bestis av de sjeldne

Synspunkt:

En bestis av de sjeldne

Publisert:

Det er nå ett år siden bestemora til mine barn døde.

Fortielsen

Synspunkt

Fortielsen

Publisert:

Det var ei veldig stygg historie Brennpunkt-redaksjonen presenterte på tirsdag kveld.

Finn troen på livet

Synspunkt

Finn troen på livet

Publisert: - Oppdatert: 06.11.2012 kl 11:17

For å finne meningen med livet, må man først lære seg til å tro på det.

Ingen vil dø alene

Synspunkt

Ingen vil dø alene

Publisert: - Oppdatert: 06.11.2012 kl 11:15

Jeg har nettopp lest boka til Kristopher Schau, «På vegne av venner». Jeg sitter igjen med en stor klump i halsen.

Kalkulator på helse

Synspunkt

Kalkulator på helse

Publisert:

I går ble statsbudsjettet for 2013 lagt fram, og like selvfølgelig er det at alle landets aviser både på nett og papir skal fortelle leserne om hva dette betyr for den enkelte.

Personvern og datalagring

Lagring og logging av data

Ved å besøke dette nettstedet lagres noen tekniske data om din internettforbindelse og nettleser. Disse data kan kategoriseres som følger:

Informasjonskapsler