FORNØYDE STRØMKUNDER. Kundesjef i Polar Kraft, Linda Merete Engan er svært fornøyd med utmerkelsen. - Siste året har vært tøft med til tider stor pågang på grunn av høye strømpriser og fortvilte kunder. Det er derfor ekstra hyggelig at vi får denne bekreftelsen fra våre kunder, sier hun. Foto: Saltenposten
FORNØYDE STRØMKUNDER. Kundesjef i Polar Kraft, Linda Merete Engan er svært fornøyd med utmerkelsen. - Siste året har vært tøft med til tider stor pågang på grunn av høye strømpriser og fortvilte kunder. Det er derfor ekstra hyggelig at vi får denne bekreftelsen fra våre kunder, sier hun.

Strømkundene har talt:

Nå kan Polar Kraft feire

Polar Kraft ble nylig kåret til best i test på kundeservice i energibransjen.

Publisert Sist oppdatert

FAUSKE: Det opplyser Polar Kraft i en pressemelding.

Kundesjef Linda Engan er svært fornøyd med kåringen.

- Vi jobber hver dag for å gi våre kunder gode opplevelser i møte med oss. Vi er derfor svært ydmyke og ikke minst veldig stolte over at Polar Kraft ble best i test og kom på 1. plass i kundeserviceprisen for energibransjen.

Hun forteller at kundeservice er det Polar Kraft setter aller høyest:

- God kundeservice betyr at du slipper lange telefonkøer og mange dagers ventetid før du får svar fra oss. I tillegg skal vi gjøre strøm forståelig for våre kunder slik at kundene blir godt ivaretatt.

Krevende år

Engan sier at 1. plass i kundeserviceprisen er den beste tilbakemeldingen de kunne få.

- Siste året har vært tøft med til tider stor pågang på grunn av høye strømpriser og fortvilte kunder. Det er derfor ekstra hyggelig at vi får denne bekreftelsen fra våre kunder.

Vil fortsette arbeidet

Gjennom kundeundersøkelsen har Polar Kraft fått mange gode tilbakemeldinger på hva de gjør riktig, og ikke minst hva de kan bli enda bedre på.

Polar Kraft vil fortsette det kontinuerlige, viktige arbeidet for at selskapet skal fortsette å være «best i klassen» på kundeservice. Linda Engan forteller at hun er svært stolt over sine kundesentermedarbeidere.

- Det gode resultatet ikke hadde vært mulig uten den gode jobben som gjøres hver eneste dag.

FEIRING. Ansatte i Polar Kraft ved det lokale kontoret på Fauske feirer det gode resultatet i kundeserviceprisen 2022.
FEIRING. Ansatte i Polar Kraft ved det lokale kontoret på Fauske feirer det gode resultatet i kundeserviceprisen 2022.

Best i test

Helt siden 2007 har SeeYou i samarbeid med Confex arrangert og gjennomført Kundeserviceprisen.

Undersøkelsen Kundeserviceprisen «Best i test» gjennomføres hvert år og deltakende kundesentre inndeles i klasser etter bransjer.

Innsikten hentes inn gjennom 25 kundehenvendelser, fordeles på fire prestasjonsområder og hentes inn gjennom
fire måneder.

Lurer du på hvilke andre bedrifter som fikk plasseringer i Kundeserviceprisen 2022? Det kan du enkelt få svar på ved å trykke her.

Om Polar Kraft

Powered by Labrador CMS