EN GOD MULIGHET. Trond Blindheim er utdannet sosiolog fra Universitetet i Oslo, og underviser i markedskommunikasjon og forbrukeratferd. Han mener at det ligger en enorm verdi i den eksponeringen Indre Salten har fått gjennom Arctic Race of Norway. Foto: Kristiania
EN GOD MULIGHET. Trond Blindheim er utdannet sosiolog fra Universitetet i Oslo, og underviser i markedskommunikasjon og forbrukeratferd. Han mener at det ligger en enorm verdi i den eksponeringen Indre Salten har fått gjennom Arctic Race of Norway.

Verdt flere hundre millioner kroner:

- En slik reklame kan nesten ikke kjøpes for penger

Få har mer kunnskap om markedsføring og reklame enn Trond Blindheim. Han mener Indre Salten har fått en veldig god mulighet gjennom Arctic Race of Norway.

Publisert Sist oppdatert

Kjære leser!

Kjøp abonnement for å få tilgang til alt innhold på Saltenposten.
Se alle våre abonnement her

Digital
Måned

1,-

Kjøp nå

Digital
Halvår

1 040,-

Kjøp nå

Digital
Helår

1 600,-

Kjøp nå

Powered by Labrador CMS