Rørleggermester Tommy Mosti i Fauske Rør forteller at pandemien har gjort kundene klare til å bestille digitale tjenester, også fra håndverkere. Idéen tfikk Fauske Rør lenge før hele landet stengte ned under koronaen i mars i fjor.
Rørleggermester Tommy Mosti i Fauske Rør forteller at pandemien har gjort kundene klare til å bestille digitale tjenester, også fra håndverkere. Idéen tfikk Fauske Rør lenge før hele landet stengte ned under koronaen i mars i fjor.

Digital rørlegger loser kundene gjennom mindre operasjoner

(FAUSKE) - Kundene er veldig fornøyd med at jeg kan hjelpe dem raskt og effektivt uten at jeg er fysisk til stede.

Publisert Sist oppdatert

Kjære leser!

Kjøp abonnement for å få tilgang til alt innhold på Saltenposten.
Se alle våre abonnement her

Digital
Måned

59,-

Kjøp nå

Digital
Halvår

1 210,-

Kjøp nå

Digital
Helår

1 890,-

Kjøp nå

Powered by Labrador CMS